Discutii generale

Dezbatere Publica
Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 9:59 am

Aici vom discuta generalitati despre traseele propuse

Avatar utilizator
AlexAllex
Mesaje: 14
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:11 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde AlexAllex » Sâm Noi 07, 2015 10:03 am

Traseele in OSM ->

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:09 am

La prima vedere as merge pe ROSU

Traseul 5 scoate din carti Curtea de Arges, si Transfagarasanul
Traseul 4 si 3 merg prea mult pe Valea Oltului, si au multe tuneluri.
Ultima oară modificat Sâm Noi 07, 2015 10:18 am de către danutzu_1069, modificat 1 dată în total.

dorum
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:59 am
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde dorum » Sâm Noi 07, 2015 10:18 am

Ca si organizare as propune cate un topic pt fiecara varianta de traseu, unde sa avem datele de pornire lungime/tuneluri/viaducte/grad estimat dificultate, etc, etc, apoi putem vedea si analiza puncte pro si contra pt fiecare....

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:25 am

OK, done.
Sa incepem la fiecare traseu , cu date despre: nr de tuneluri, poduri, viaducte, lungimi, noduri, etc

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 11:36 am

Tunelurile se propun a fi cu doua benzi FARA banda de urgenta!
O fi bine?

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 1:37 pm

Ar fi interesant daca acest forum se va dezvolta pentru toata infrastructura.
Adim ne poate spune ceva in acest sens?

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 1:57 pm

@Admin
Cred ca ar fi bine sa activati / creati optiunea / formularul de vot pentru cele 5 variante (chestionar)

vancouver
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 2:16 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde vancouver » Sâm Noi 07, 2015 2:47 pm

In primul rand felicitari pentru crearea acestui forum.

Avand in vedere accesul liber si faptul ca multa lume este nemultumita in general, deci si de CNADNR, ma astept la multe mesaje aiurea, care nu vor fi la subiect. Propun un subiect inchis, in care sa scrie numai admin, si anume dupa fiecare zi sa treaca acolo punctele cele mai importante discutate - desigur numai parerile pertinente. Un fel de rezumat serios, care sa fie trimis firmei care face studiul de fezabilitate si inginerilor din CNADNR. Altfel riscam sa se scrie mult si sa ajunga putin.

TUNELE

In legatura cu tunelele: lipsa unei benzi de urgenta in tunele este normala in toata Europa. Este justificata de costurile care cresc exponential odata cu cresterea razei tunelurilor forate. Se executa la distante de 500m-1000m "golfuri de siguranta", adica zone de cate 50-100m lungime, in care exista o banda de urgenta. Totusi, trebuie privita cu mare seriozitate aceasta problema. Acum cativa ani a avut loc un accident cumplit in Elevetia, un autocar cu copii a intrat in capatul unei astfel de zone cu largime extinsa (nu se stie de ce, posibil sofer adormit la volan - soferul a murit). Intrare cu 80-90km/h intr-un zid = moarte cumplita. O mare parte din copii au murit atunci. Interventiile in tunele sunt extrem de dificile, iar incendiile in tunele o catastrofa - au fost cazuri de 20-30-40 ****, ceva gen acum la Colectiv.

Parerea mea: daca la fiecare 500m se poate face o zona mai lata cu lungime de 50m, inseamna ca SE POATE si costurile sunt cunoscute. Daca pe 10% din traseu se merge oricum cu profil de 2 benzi + banda de urgenta, cat de mult ar costa sa fie peste tot. Unele costuri pot chiar sa scada, de ex. pentru amplasarea hidroizolatiei in tunel, pentru montajul armaturii, cofrajului si pentru betonare exista asa-zise care. Ca si carele alegorice. Sunt 2-3 care, acestea merg unul in spatele celuilalt si rezolva operatiile amintite. DAR, in zonele mai largi carele fie se adapteaza (dureaza f. mult timp), fie se trece mai departe fara a face zonele largi si apoi se vine cu care mai mari, speciale. Aceasta operatie de modificare sau lucru cu 2 tipuri de care dispare la un tunel cu profil constant. Siguranta traficului creste enorm, in primul rand nu mai exista ingustari ale profilului in care eventual cineva sa poata intra.

ROG asadar sa analizati cu cea mai mare atentie acest subiect. Eventual se poate stabili o granita, de ex. 1 km - la tunelurile sub 1 km banda de urgenta continua obligatoriu, la cele peste 1 km fara banda de urgenta, ca sa nu sara costurile in aer (dar atunci urmarire video si radar PERMANENT in mai multe puncte si restrictie draconica la 80km/h, ca in Germania).

Mentionez ca sunt inginer constructor si firma la care am lucrat pana in 2014 a executat unele lucrari la tuneluri de autostrada in Germania, am fost acolo si stiu cat de cat despre ce vorbesc.

teo
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 4:34 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde teo » Sâm Noi 07, 2015 4:38 pm

propun ca documentatiile de expropriere sa fie realizate de catre oficiile de cadastru nu catre firme particulare (firme topo si de avocatura), este o varianta mult mai ieftina. lucrarea este a statului e normal sa fie realizata de catre stat.


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator