Chestionar

Dezbatere Publica

Ce varianta de traseu preferați?

Traseul 1 (ROSU)
576
54%
Traseul 2 (ALBASTRU)
16
2%
Traseul 3 (TURCOAZ)
2
0%
Traseul 4 (VERDE)
467
44%
Traseul 5 (VIOLET)
1
0%
 
Voturi totale: 1062

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde dr4qul4 » Sâm Dec 19, 2015 10:38 am

Imagine

ce spuneti de varianta asta? Rm Valcea si Calimanesti conectate la autostrada dar ocolind Cozia si V Oltului!

Didi
Mesaje: 7
Membru din: Vin Dec 04, 2015 9:12 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde Didi » Lun Dec 21, 2015 2:27 pm


dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde dr4qul4 » Mar Dec 22, 2015 11:35 am

Imagine

Imagine

Imagine

robaia
Mesaje: 8
Membru din: Mar Dec 22, 2015 3:38 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde robaia » Mar Dec 22, 2015 4:43 pm

DOMNII DE LA CNADNR, POATE NE RASPUNDETI SI NOUA LA NISTE INTREBARI:
CUM SE FACE CA PESTE NOAPTE, MINISTRUL TRANSPORTURILOR, DECLARA CASTIGATOARE VARIANTA TREI, CARE POTRIVIT SPUSELOR DUMNEALUI: (in urma unor consultari publice a fost stabilit traseul autostrazii, respectiv varianta trei din cele cinci propuse. O zona care nu atrage mari probleme sau orgolii, pentru ca tronsoanele de mijloc sunt peste munte, si nu hotaram daca mergem printr-o localitate sau alta, ci de fapt daca mergem pe o vale sau alta, deci nu au fost mari dispute pe aceasta tema.)
SERIOSSS.. CARE CONSULTARI PUBLICE, CARE VALE, CE SI CUM, DE UNDE SI PANA UNDE!!!!! PENTRU NOI CEI CARE AM FOST ATENTI SI AM URMARIT ACEST SUBIECT E CEVA HALUCINANT!!!
PAI SA O LUAM CU INCEPUTUL SI SA MERGEM PE FIRUL EVENIMENTELOR.
PANA ACUM DEZBATERI LEGATE DE TRASEUL AUROSTRAZII AU AVUT LOC LA VALCEA, ARGES SI SIBIU, ACESTEA FIIND SI JUDETELE TRAVERSATE DE AUTOSTRADA. IN AFARA DE CEI DIN VALCEA CARE PREFERA VARIANTA PATRU, PENTRU CA SE APROPIE CEL MAI MULT DE EI, CEI DIN ARGES AU ALES FARA REZERVE VARIANTA UNU. PENTRU SIBIU E IN MARE ACELASI TRASEU INDIFERENT DE VARIANTA.
CHIAR SI SPECIALISTII SI REPREZENTANTII CNADNR AU SPUS CA VARIANTA UNU ARE CELE MAI MULTE AVANTAJE, DE LUNGIME MICA, TUNELURI PUTINE, VITEZA MARE DE PROIECTARE ETC.
PE FORUMUL CNADNR DEASEMENEA VARIANTA NR. UNU E COTATA CEL MAI BINE LA VOT, SI CELE MAI MULTE ARGUMENTE LOGICE SUNT IN FAVOAREA ACESTEI VARIANTE.
SI STUDIUL DE FEZABILITATE ANTERIOR A ALES VARIANTA NR. UNU.
SI ATUNCI SE PUNE INTREBAREA DE UNDE SI PANA UNDE A REIESIT PESTE NOAPTE CA VARIANTA TREI E CATEGORIC CEA MAI BUNA SI E ACCEPTATA FARA PROBLEME DE TOATA LUMEA, CAND SE STIE DE TOATA LUMEA CA ACEST TRASEU PRESUPUNE TRANZITAREA CELEI MAI DIFICILE ZONE DIN DEFILEUL OLTULUI!? MAI MULT ACEASTA VARIANATA NU A FOST NICIDECUM FAVORITA SAU DORITA DE OAMENII PREZENTI LA DEZBATERI.
PLUS CA E O ZONA PROTEJATA SIT NATURA 2000.
PLUS CA "SALBA" DE TUNELURI DIN ACEST LOC PRESUPUNE INTARZIEREA FINALIZARII AUTOSTRAZII CU CEL PUTIN DOI ANI!
PLUS CA DIN CAUZA PANTELOR MARI DE INCLINATIE DINTRE CALIMANESTI SI VALENI, VITEZA AUTOSTRAZII TREBUIE LIMITATA LA 80KM/H, LUCRU PE CARE LA SPUS SPECIALISTUL CNADNR LA DEZBATERILE DE LA VALCEA SI AEGES. SI ACUM VINE BOMBA:
CONFORM UNUI ARTICOL DE PRESA "CAPITAL" TRASEUL AUTOSTRAZII SIBIU-PITESTI NU A FOST STABILIT, SI NU POATE FI STABILIT PANA IN PRIMAVARA-VARA, LUCRU CONFIRMAT DE CNADNR.
ACUM NE PUNEM INTREBAREA FIREASCA, DE CE DOMNUL DE LA TRENSPORTURI, ISI EXPRIMA PUBLIC OPTIUNEA PENTRU O VARIANTA, CAND TRASEUL SE STABILESTE INCA!?
LUCRUL ASTA NE FACE SA CREDEM CA DOMNUL MINISTRU SAU ALTCINEVA ARE INTRERES PENTRU A FI ALES UN ANUMIT TRASEU, TRECAND PESTE DATELE SPECIALISTILOR DIN TEREN CARE PANA ACUM, SI CHIAR SI LA VECHIUL SF, AU STABILIT CLAR CA VARIANTA NR 1, ESTE DE DEPARTE TRASEUL CEL MAI BUN BUN.
ASTEPTAM RASPUNS LA ACEATA SITUATIE NECLARA SI SUSPECTA...

teoneo
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Dec 26, 2015 5:13 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde teoneo » Sâm Dec 26, 2015 6:40 pm

Varianta cu Albastru sau cu Rosu.
Sunt facute de profesionisti si limiteaza costurile si complicatiile.

Aici merita data atentie si la unele propuneri mai noi la variantele cu 1 si 2 (Rosu si Albastru), facute de cei ce au survolat zona.
Vezi ce zicea AdrianB1 (7.11.2015 4:24pm), undeva intre Valcele si Boita, mai exact intre Poaiana si Caineni. Avantajul ei ar fi ca se evita costurile ridicate pe care le presupune relieful si asa aglomerat al Vaii Oltului (s-ar elimina sectorul Caineni-Cornet, de aproximativ 13 km !!). Conform acestei subvariante, ar lasa pe Valea Oltului doar bucata Caineni-Boita.
"In loc ca la Pripoare sa se mearga spre Valea Oltului si apoi in lungul vaii spre Boita, se poate merge spre Titesti-Boisoara-Greblesti-Caineni. Diferenta ar fi ca Valea Oltului e foarte ingusta, instabila si greu de construit, in schimb pe la Titesti exista vai printre dealuri care ajung in final langa Caineni pe un relief care daca e stabil geologic (de verificat) ar fi mai usor".
viewtopic.php?f=3&t=4&sid=60aa2d7185bdfd19f7d30da2fe4c1145#p59

Aceasta de mai de sus poate fi eventual completata cu o subvarianta de compromis pentru cei din Ramnicu Valcea, solutie sugerata de dr4qul4 (19.12.2015 10:38), care duce un punct de conexiune mai aproape de Rm Valcea, evitand Valea Oltului.
viewtopic.php?f=3&t=9&start=540#p1053

Toate se pot rezolva. Vointa sa fie!

ElenaMihai
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Dec 26, 2015 8:59 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde ElenaMihai » Sâm Dec 26, 2015 9:04 pm

Varianta 4 ( VERDE )

Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde Cheetah » Lun Ian 11, 2016 10:47 pm


Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde Cheetah » Vin Ian 29, 2016 10:05 pm

Ca tot bate vantul aici iar altii bat campii:
Initiator - si excelente observatii: zumpy
"Am inteles ca e vorba de foraje, de realizare drumuri de acces si alte operatiuni (care nu sunt activitati de pe Marte) ce se fac inainte de a se trece la partea de proiectare... Ce nu inteleg este incapacitatea "beneficiarului" de a pune umarul la acest efort.
Ce specializari au sutele de angajati CNADNR? Sunt doar plimbatori de hartii, nu mai avem oameni capabili sa faca un foraj GEO?
Ce resurse materiale detine compania? Nu-s in stare sa realizeze 1-3000 de foraje pt un proiect de importanta nationala? (...)"


Raspuns, AdrianB1
"Ce umar sa puna beneficiarul cand prin contract trebuie sa primeasca toatea astea? Pentru ce mai plateste banii daca trebuie sa faca o parte din munca, pana la urma cui face plati, contractantului sau inclusiv catre sine? Cand ai un contract clar prin care platesti X si primesti Y, daca faci o parte din munca si totusi faci platile intri la puscarie."

In loc sa sara ca arsa toata Roamania si forumurile, strigand "la puscarie cu cei care conduc 6000 de angajati si liciteaza un SF pentru 29 milioane+TVA in favoarea unei firme cu 40 de angajati !", se intampla contrariul.....
Cea mai mare companie de infrastructura din Romania nu e in stare sa faca urmarire de santier, control de calitate, sa organizeze o licitatie ca sa-si indeplineasca obiectivele, nu este in stare nici macar sa fac un SF. Daca nu faceau pe vremea lu`Ceausescu cele 2 poduri peste Dunare, A2 era tot in faza de SF ca si Pitesti-Sibiu !
Ori nu intelege nimeni ca fara managemet privat care sa restructureze din temelii CNADNR nu se poate, ori unii se dau cu binisorul pe langa CNADNR, poate e rost de niscai contracte, posturi de conducere sau consilieri.

PS: "Nu sunt destept,dar cand privesc in jur prind curaj."

Bombonel
Mesaje: 6
Membru din: Sâm Ian 30, 2016 10:52 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde Bombonel » Sâm Ian 30, 2016 10:58 am

Am votat! Mai e de actualitate? Se mai face autostrada?

Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde Cheetah » Mie Feb 03, 2016 2:10 pm



Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator