Chestionar

Dezbatere Publica

Ce varianta de traseu preferați?

Traseul 1 (ROSU)
576
54%
Traseul 2 (ALBASTRU)
16
2%
Traseul 3 (TURCOAZ)
2
0%
Traseul 4 (VERDE)
467
44%
Traseul 5 (VIOLET)
1
0%
 
Voturi totale: 1062

mircea
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 7:29 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde mircea » Sâm Dec 12, 2015 7:32 pm

Traseul Verde este o varianta

banciu
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Dec 12, 2015 11:07 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde banciu » Sâm Dec 12, 2015 11:10 pm

Rosu. Un traseu bun.

buican
Mesaje: 2
Membru din: Dum Dec 13, 2015 11:35 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde buican » Dum Dec 13, 2015 11:54 am

[quote="Administrator"]După vot, va rugam sa motivați alegerea făcută.

Va mulțumim[/quote
Traseul rosu este cel mai bun:
- are distanta cea mai mica
- in zona nu se produc alunecari de teren
- nu traverseaza Parcul National Cozia
- se asigura legatura cu Transfagarasanul , statiunea Calimanesti prin Suici - Berislavesi 20 KM ( ar exista si varianta Poiana - Calimanesti 17 Km , cu intrare in zona Perisani si ar prinde toata Tara Lovistei) ,Rm Valcea prin Tigveni 20 Km . P.S. Cei din Rm. Valcea vor sa treaca prin mijlocul orasului!
- se fluidizeaza traficul de pe valea Oltului , fiind avantajata statiunea Calimanesti - Caciulata ( liniste , poluare tredusda).

emanuel1
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 13, 2015 10:00 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde emanuel1 » Dum Dec 13, 2015 10:05 pm

Traseul rosu, e indiscutabil cel mai bun.

morariu88
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 13, 2015 10:12 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde morariu88 » Dum Dec 13, 2015 10:18 pm

Aleg traseul rosu. Varianta verde prin Defileul Oltului, e una extrem de "urâta" Calea ferata, care trebuie ocolita si acordurile din partea CFR-ului, pot pune capac constructiei.

ancan
Mesaje: 1
Membru din: Mie Dec 16, 2015 12:54 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde ancan » Mie Dec 16, 2015 1:11 pm

Votez varianta VERDE: este foarte important ca autostrada sa aibe un traseu cit mai apropiat de Rm. Vilcea si Calimanesti, desi, poate, costurile de constructie a acestei variante ar fi mai mari. Beneficiile economice rezultate din dezvoltarea economica implicita a zonei Rm Vilcea-Valea Oltului - Calimanesti - Olanesti - Govora (ultimele ca zone balneoclimaterice cunoscute) justifica din plin cheltuielile de constructie a variantei verzi.

Am calatorit mii de km prin Spania: autostrazile in Spania s-au facut uneori peste traseul unor drumuri nationale, alteori la distanta de acestea. Este foarte clar ca INTOTDEAUNA prezenta autostrazii a dus imediat si invariabil la dezvoltarea economica a zonei. Acolo unde autostrada s-a trasat departe de localitatile prin care trece drumul national, aceste localitati au decazut dpdv economic. Acolo unde a aparut o autostrada noua a urmat si dezvoltarea economica a localitatilor apropiate. Sigur exista studii temeinice deja realizate pe aceasta tema.

radulescu2
Mesaje: 1
Membru din: Joi Dec 17, 2015 12:49 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde radulescu2 » Joi Dec 17, 2015 1:04 am

Am votat traseul rosu, pentru ca e cel mai bun din toate punctele de vedere. (cost mai mic, lungime mai mica, lungime tuneluri mult mai mica, timp de executie mai mic, posibilitate de peoiectare viteze de pana la 140 km/h) Cei din Rm. Valcea vor avea autostrada destul de aproape pe varianta rosie, si nu vor fii izolati, asa cum mai abereaza unii pe aici. Investitorii vin daca e sa vina, ca nodul de la Tigveni nu e departe de Rm. Valcea. Investitorii cauta si alte lucruri in alegerea unei locatii pentru o investitie. Asa ca poate sa treaca autostrada si prin oras, si daca e sa nu vina, tot nu vin!

prodan
Mesaje: 1
Membru din: Joi Dec 17, 2015 1:35 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde prodan » Joi Dec 17, 2015 1:39 am

Clujul are autostrada la 15 km, si legatura se face prin Floresti pe un drum aglomerat. Si cu toate astea locuitorii din Cluj nu se simt inferiori, si nici investitorii nu i-au ocolit. De asta ce ziceti stimati valceni?

Outofthebox
Mesaje: 6
Membru din: Lun Noi 09, 2015 3:53 pm
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde Outofthebox » Joi Dec 17, 2015 9:43 am

@admin
Exista si un termen limita pana la care se poate vota?
Sau se continua dezbaterea la nesfasit pentru a avea inca o scuza pt neinceperea lucrarilor.
"Scuze nu putem demara lucrarile pentru ca inca se mai dezbate itinerariul pe forum"...

Cred ca CNADNR-ul poate spera doar la ceva inspiratie din postarile unor romani bine intentionati dar care nu au acces la studii detaliate relevante pt. proiect.
In plus chiar daca ar avea, majoritatea opiniilor sunt de la oameni care nu sunt de specialitate.
Deci CNADNR-ul ar trebui sa-si faca treaba sau daca nu stie cum ar trebui sa apeleze la serviciile unor firme care chiar stiu ce se poate face si ce nu, ce se preteaza dpdv tehnic si ce optiune este cea mai buna pentru zona respectiva si economia Romaniei pe ansamblu.

Clar se pierde timp citind argumentari "Clar Traseul rosu e cel mai bun"..sau "Aleg verde"..
E clar ca f.multi camionagii prefera cu egoism traseul rosu pt.ca le va face lor viata mai usoara fiind mai usor de construit..

Ca sustinator al traseului cu cele mai putine lacune (dpmdv cel verde cu unele modificari) dupa ce am argumentat in postarile anterioare acum o sa dau un exemplu dintr-o tara de invidiat la capitolul infrastructura rutiera, deci care stie ce face la capitolul asta.

Autostrada I5 (interstate 5) urmandu-i traseul plecand din Seattle pana in Los Angeles (pe hartile google) ve-ti vedea ce accent au pus proiectatii pe maximizarea utilitatii investitiei facand o prioritate din colectarea traficului urban(in general pe directia nord-sud) din zonele traversate Tacoma, Olympia, Albany, Portland , Salem, Eugene, Medford, Sacramento etc La un moment dat traverseaza pe mijloc si Wolf Creek Park . O autostrada in proximitatea oraselor nu presupune acces rezidential(decat la noduri) cum se tem cei ce zic ca "verzii" vor autostrada "pe la poarta"..in schimb clar poate ajuta la fluidizarea traficului zonei tranzitate.
Va intrebati cateodata de ce 600 km construiti in Romania in ultimii ani (cu atata tam tam) au valori de trafic asa de slabe. Tocmai pentru ca au fost proiectate in principal pt. traficul de tranzit, "uitandu-se" traficul local, cel generat de navetism, turism, etc
Cei ce folosesc A3 pot confirma, A2 (exceptand cateva momente vara) Ambele sunt deseori pustii.
A1 Sibiu-Nadlac pe segmentele inaugurate satisface camionagii de cursa lunga dar 2-3 masini pe km e o priveliste normala.
Autostrazile noastre (exceptand A1 si A2 la intrarea in Buc ) par sa se "sperie" de orase tocmai cand mai erau doar cativa km pana la intrarea pe un bulevard important din orasul vizat..a se vedea A 3 (inainte de Bucuresti , Cluj-N, Ploiesti), A1 (Timisoara, Sibiu) motiv pentru care problema traficului urban a ramas.

motronea2
Mesaje: 1
Membru din: Joi Dec 17, 2015 10:26 am
Status: Neconectat

Re: Chestionar

Mesajde motronea2 » Joi Dec 17, 2015 10:30 am

Aleg rosu, si daca intra Rm Valcea pe autostrada, nu o sa mai fie un drum de mare viteza pustiu!!! :)


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator