Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Dezbatere Publica
Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:24 am

Discutii despre varianta 5

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:56 am

Primele date despre aceasta varianta de traseu:
- Lungime totala: 125,477 km
- Tuneluri: 11
- Lungime tuneluri: 8195 m
- Poduri <100m: 89
- Poduri >100m: 78
- Lungime totala structuri: 21567 m
- Nr noduri: 7
- valoare estimata: 1,742,910,000 EUR
Ultima oară modificat Lun Noi 30, 2015 8:28 pm de către danutzu_1069, modificat 1 dată în total.

valentinagro
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 6:01 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde valentinagro » Sâm Noi 07, 2015 6:23 pm

Salut,

Inainte de toate doresc sa va spun criteriile mele de evaluare :
1. Lungimea - foarte importanta deoarece 1 km de lungime mai putin inseamna economie de minim 6.700 de barili (1 milion litri ) de combustibil pe an. Am estimat un traffic de 25.000 de autoturisme pe zi cu consum mediu de 10 litri / 100 km. Pe langa economia realizata de catre soferi , trebuie avut in vedere ca inflatia depinde de pretul tranportului produselor si ca Romania este dependenta de importul de petrol.
2. Numar redus de tuneluri si poduri mai lungi de 100 de metri. - Importante deoarece ele cresc costul de executie , timpul de executie , durata de deplasare (deoarece in tunel exista limitare de viteza 100 km / h ) precum si riscuri asociate constructiei ( alunecari de teren , etc ).
3 . Puncte de interes turistic ( Orasele Curtea de Arges , Ramnicu Valcea , statiunile Calimanesti - Caciulata , valea argesului ).

Referitor la acest traseu :
1 . Nu este cei scurt . Are cu aproape 4 km mai mult decat cel albastru.
2. Are cu 2 tuneluri mai mult decat cel albastru si cu 4 decat cel rosu. In ceea ce priveste numarul de poduri are cu 30 de poduri mai lungi de 100 de metri decat respectivele trasee.
3 Ocoleste orasul Curtea de Arges , fara a apropia traseul de Ramnicu Valcea.

De asemenea acest traseu implica realizarea de tuneluri si viaducte in zone deluroase cu alunecari de teren similare celor de la Aciliu,in lugime de aproximativ 3 ori mai mare decat celelalte trasee.

Concluzia : Eu clasific acest traseu ca fiind cel mai putin de dorit.

Va multumesc,
Valentin P.

Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde Cheetah » Sâm Noi 07, 2015 8:52 pm

Criteriile de selectie ale unui traseu sunt, dupa mine, urmatoarele, in aceasta ordine:
- siguranta in exploatare
- preluare cat mai mult trafic / noduri pentru localitati mari
- lungime cat mai mica
- traseu "eco friendly" cu cat mai putine rampe/pante.
- rapiditatea executiei
- Factorul financiar e pe ultimul loc.

Ca sa explic primul punct: - nu sunt contra tunelurilor, dar prefer oricand sa conduc 4 km pe o autostrada deschisa decat sa merg 2 km printr-un tunel unde exista 1:10 miloane sanse sa nu mai ies niciodata. In plus, cu toata ventilatia, in tunelurile lungi respiram gaze de esapament si radon.

E de departe cel mai prost traseu care putea sa fie inventat pentru aceasta autostrada, mai rau ca A3 Bucuresti-Ploiesti
Traseu greu care ocoleste atat C.de Arges cat si Rm.Valcea

horatiu.cosma
Mesaje: 48
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 12:13 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde horatiu.cosma » Sâm Noi 07, 2015 9:04 pm

Am impresia ca siguranta in exploatare e mai ridicata in cazul tunelurilor decat a debleelor, mai ales in zona montana, mai ales iarna, mai ales cand solul tinde sa o ia la vale. Pe Cunta-Saliste observam acest lucru la mega-debleul de la Aciliu, unde ultimele poze ale lui @adiarc de pe peundemerg.ro sunt edificatoare. Costurile de intretinere sunt minime la tuneluri, nu sunt probleme cu deszapezirea, cu curatarea rigolelor, tunderea ierbii, activitati la care CNADNR e restanta. Centura Sibiu e cel mai bun exemplu, si acolo nu sunt deblee/ramblee imense, nu e zona de munte.

Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde Cheetah » Sâm Noi 07, 2015 11:50 pm


Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Dum Noi 08, 2015 7:29 am

^^
Ti-am raspuns la

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde dr4qul4 » Vin Noi 13, 2015 7:26 pm

Acest traseu a fost facut pentru a cauta o alternativa la tunelul Curtea de Arges (unde avem mereu alunecari de teren). E ceva normal sa fie studiata aceasta posbilitate, dar rezultatul exclude aceasta varianta din cauza celor 4 tunele suplimentare!

costica
Mesaje: 8
Membru din: Lun Noi 16, 2015 1:19 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 5 (VIOLET) SF 2015

Mesajde costica » Lun Noi 16, 2015 1:50 am

Traseul autostrăzii Sibiu-Pitesti e ocupt pe jumatate din distanta de calea ferată până la Racovița. (Ce ar insemna ca autostrada sa meargă și după Racovița prin zona cea mai abruptă, ingusta și accidentată către Calimanesti, unde să ocolească și apele Oltului, și calea ferată, care pe deasupra mai are și ea tuneluri) Misiune imposibilă! Asta înseamnă o îngreunare foarte mare a construcției șoselei de mare viteză. Imaginati-va ce lucrare de artă trebuie acolo, cât timp le va lua constructorilor numai să proiecteze zona asta problematică, nu mai zic de construcția propriu zisa. Aici o să fie și mari probleme cu acordurile din partea CFR-ului, și deci o amânare a construcției la nesfârșit. Altfel dacă se urmează traseul roșu sau albastru și de la Racovița se iese de pe Valea Oltului, traseul autostrăzii scapa de calea ferată, și de o zonă strâmtă și mărginită feroce de apele Oltului. Nici nu va imaginați cat de greu e să construiești o autostradă pe un defileu strâmt, cu apa unui râu mare care sta permanent la picioarele tale, și pe deasupra și cu o cale ferată care urmează exact locul extrem de îngust pe unde vrei să construiesti! Ce drenaje, ce amenajări, ce eforturi trebuie făcute pentru a te putea desfășura în asemenea condiții. Nici nu vreau sa-mi imaginez. Deci variantele turcoaz și verde sunt excluse pentru ca ar însemna începutul sfârșitului autostrăzii Sibiu-Pitesti.


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator