Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Dezbatere Publica
cantoriuadrian
Mesaje: 1
Membru din: Joi Dec 10, 2015 8:27 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde cantoriuadrian » Joi Dec 10, 2015 8:39 pm

Varianta verde este cea mai buna .

Adrian Vlădulescu
Mesaje: 1
Membru din: Vin Dec 18, 2015 9:59 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde Adrian Vlădulescu » Vin Dec 18, 2015 10:03 pm

Cam multe argumente științifice de la " oameni simpli" pt varianta roșie ! Se pare că dobitocii care hotărăsc pentru noi au hotărât deja cum e mai bine pentru ei . Nu țin cont că nu mai fac alt drum poimâine ci autostrada asta este făcută pt zeci de ani , așa că nu contează costul la fel de mult cât beneficiile aduse . Varianta care trece pe lângă Râmnicul Vâlcea deservește cel mai bine și Oltenia !!! Doar pentru asta se fac autostrăzi ci nu pentru argumente precum costuri, dificultăți etc. Repet , primează utilitatea , asta este rațiunea existenței unei autostrăzi, altfel poate să coste nimic dacă nu servește utilizatorii!

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde dr4qul4 » Vin Dec 18, 2015 10:46 pm

SI cum te ajuta pe tine verde? fa un calcul simplu si ai sa vezi ca un nou drum pana la Tigveni, cu 2 benzi pe sens si tunel la Piatra, te aduce mult mai aproape ca timp decat 10 km de tunel pe verde. Cu ce te ajuta daca vezi autostrada sus pe deal, dar nu poti urca pe ea pe acolo?

Poate daca stai in nord castigi 5-10 minute, dar de la Oltchim? sau de pe DN67?

robaia
Mesaje: 8
Membru din: Mar Dec 22, 2015 3:38 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde robaia » Mar Dec 22, 2015 5:01 pm

DOMNII DE LA CNADNR, POATE NE RASPUNDETI SI NOUA LA NISTE INTREBARI:
CUM SE FACE CA PESTE NOAPTE, MINISTRUL TRANSPORTURILOR, DECLARA CASTIGATOARE VARIANTA TREI, CARE POTRIVIT SPUSELOR DUMNEALUI: (in urma unor consultari publice a fost stabilit traseul autostrazii, respectiv varianta trei din cele cinci propuse. O zona care nu atrage mari probleme sau orgolii, pentru ca tronsoanele de mijloc sunt peste munte, si nu hotaram daca mergem printr-o localitate sau alta, ci de fapt daca mergem pe o vale sau alta, deci nu au fost mari dispute pe aceasta tema.)
SERIOSSS.. CARE CONSULTARI PUBLICE, CARE VALE, CE SI CUM, DE UNDE SI PANA UNDE!!!!! PENTRU NOI CEI CARE AM FOST ATENTI SI AM URMARIT ACEST SUBIECT E CEVA HALUCINANT!!!
PAI SA O LUAM CU INCEPUTUL SI SA MERGEM PE FIRUL EVENIMENTELOR.
PANA ACUM DEZBATERI LEGATE DE TRASEUL AUROSTRAZII AU AVUT LOC LA VALCEA, ARGES SI SIBIU, ACESTEA FIIND SI JUDETELE TRAVERSATE DE AUTOSTRADA. IN AFARA DE CEI DIN VALCEA CARE PREFERA VARIANTA PATRU, PENTRU CA SE APROPIE CEL MAI MULT DE EI, CEI DIN ARGES AU ALES FARA REZERVE VARIANTA UNU. PENTRU SIBIU E IN MARE ACELASI TRASEU INDIFERENT DE VARIANTA.
CHIAR SI SPECIALISTII SI REPREZENTANTII CNADNR AU SPUS CA VARIANTA UNU ARE CELE MAI MULTE AVANTAJE, DE LUNGIME MICA, TUNELURI PUTINE, VITEZA MARE DE PROIECTARE E.T.C.
PE FORUMUL CNADNR DEASEMENEA VARIANTA NR. UNU E COTATA CEL MAI BINE LA VOT, SI CELE MAI MULTE ARGUMENTE LOGICE SUNT IN FAVOAREA ACESTEI VARIANTE.
SI STUDIUL DE FEZABILITATE ANTERIOR A ALES VARIANTA NR. UNU.
SI ATUNCI SE PUNE INTREBAREA DE UNDE SI PANA UNDE A REIESIT PESTE NOAPTE CA VARIANTA TREI E CATEGORIC CEA MAI BUNA SI E ACCEPTATA FARA PROBLEME DE TOATA LUMEA, CAND SE STIE DE TOATA LUMEA CA ACEST TRASEU PRESUPUNE TRANZITAREA CELEI MAI DIFICILE ZONE DIN DEFILEUL OLTULUI!? MAI MULT ACEASTA VARIANATA NU A FOST NICIDECUM FAVORITA SAU DORITA DE OAMENII PREZENTI LA DEZBATERI.
PLUS CA E O ZONA PROTEJATA SIT NATURA 2000.
PLUS CA "SALBA" DE TUNELURI DIN ACEST LOC PRESUPUNE INTARZIEREA FINALIZARII AUTOSTRAZII CU CEL PUTIN DOI ANI!
PLUS CA DIN CAUZA PANTELOR MARI DE INCLINATIE DINTRE CALIMANESTI SI VALENI, VITEZA AUTOSTRAZII TREBUIE LIMITATA LA 80KM/H, LUCRU PE CARE LA SPUS SPECIALISTUL CNADNR LA DEZBATERILE DE LA VALCEA SI AEGES. SI ACUM VINE BOMBA:
CONFORM UNUI ARTICOL DE PRESA "CAPITAL" TRASEUL AUTOSTRAZII SIBIU-PITESTI NU A FOST STABILIT, SI NU POATE FI STABILIT PANA IN PRIMAVARA-VARA, LUCRU CONFIRMAT DE CNADNR.
ACUM NE PUNEM INTREBAREA FIREASCA, DE CE DOMNUL DE LA TRENSPORTURI, ISI EXPRIMA PUBLIC OPTIUNEA PENTRU O VARIANTA, CAND TRASEUL SE STABILESTE INCA!?
LUCRUL ASTA NE FACE SA CREDEM CA DOMNUL MINISTRU SAU ALTCINEVA AU INTRERESE PENTRU A FI ALES UN ANUMIT TRASEU, TRECAND PESTE DATELE SPECIALISTILOR DIN TEREN CARE PANA ACUM, SI CHIAR SI LA VECHIUL SF, AU STABILIT CLAR CA VARIANTA NR 1, ESTE DE DEPARTE TRASEUL CEL MAI BUN BUN.
ASTEPTAM RASPUNS LA ACEATA SITUATIE NECLARA SI SUSPECTA...


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator