Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Dezbatere Publica
horatiu.cosma
Mesaje: 48
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 12:13 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde horatiu.cosma » Vin Noi 27, 2015 3:46 pm

Scuze pentru "Silvania", greseala mea. Un kilometru liniar de tunel de autostrada, cu doua benzi + banda de urgenta, cale dubla, costa in jur de 60 de milioane de euro. Si traseul verde are aproximativ 6 km de tunel in plus fata de varianta rosie. Deci 6 km in care pe varianta verde avem 60 de milioane de euro cost si pe varianta rosie intre 5 si 10 milioane. Deja incepe sa creasca diferenta, asa-i? Si vorbim strict de 6 km. In defileul Oltului sunt mult mai multe lucrari de arta(scumpe), inafara de tunele, fata de ce se va face pe valea topologului.

Pentru distante. Nu se poate face nod la km 72. Te rog sa te uiti pe harta cu cotele terenurilor. Pur si simplu nu se poate face acolo. Oriunde s-ar face, e necesar un drum de legatura pana in DN 7, care presupune un pod peste Olt. Acel pod e inclus in masterplan? Macar drumul de la Rm Valcea la Tigveni exista(chiar daca e prost), dar cum se vor descurca masinile pe un pod invizibil(inot?)?

Scuze inca odata pentru greseala. Seara faina in continuare.

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Vin Noi 27, 2015 8:29 pm

Ceeace mi-e clar, este faptul ca cine activeaza pe multhulitele forumuri de specialitate in urmarirea constructiei de autostrazi, au habar de ceeace implica financiar si logistic constructia unei autoastazi, cu atat mai mult in zona de munte, zona care implica constructia de tuneluri si viaducte / poduri.
Ceeace nu stiu "votantii" variantei verzi si care țipa ca ACUM vor varianta verde, ca altfel intra Rm Valcea in stop cardiac, este faptul ca un tunel nu se construieste, ca timp, in doi timpi si trei miscari. Necesita TIMP, si nu un an, doi. Si discutam de 6 km de tuneluri si inca ceva km de viaducte / poduri.
La fel de interesant si necunoscut pentru unii este ca un simplu ansamblu tunel viaduct tunel nu se poate construi simultan si pe rand.
Si numarati pe harta traseului verde cate tuneluri sunt IN PLUS fata de traseul ROSU si o sa aflati in cat timp se va face multdoritul traseu verde care va salva miraculos orasul Rm Valcea in, eu zic 10 ani de la prima sapatura a autostrazii, la care evident se mai adauga ceva anu pentru licitatie, contestatii, etc.

Comunicat de presă
27.11.2015

CNADNR SA a supus dezbaterii publice cele 5 variante de construire a Autostrăzii Sibiu-Piteşti, încă din faza realizării Studiului de Fezabilitate. Acest fapt are drept scop realizarea unei cât mai bune cunoaşteri a proiectului, a locului, a condiţiilor de care Proiectantul ar trebui să ţină seama. Pentru aceasta, CNADNR SA a făcut public proiectul cu cele 5 variante pe site-ul Companiei şi pe forum.cnadnr.ro şi, de asemenea, a declanşat discuţii cu autorităţile locale şi cu toţi cei interesaţi.

În primă fază, au avut loc discuţii la Consiliul Judeţean Vâlcea, unde au participat reprezentanţii CNADNR SA (partea tehnică, mediu şi arheologie), reprezentanţii CJ Vâlcea, parlamentari din Vâlcea, precum şi reprezentantul Proiectantului (Asocierea SPEA Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti & Tecnic Consulting Engineering Romania SRL).

Discuţia purtată a fost una preliminară bazată pe analiza variantelor de traseu propuse de către realizatorii Studiului de Fezabilitate.

Reprezentanţii CJ Vâlcea au susţinut varianta cea mai apropiată de Municipul Râmnicu Vâlcea, pentru aceasta fiind puse în discuţie atât argumente pro, cât şi contra, făcându-se referire în mod distinct asupra structurii geomorfologice a terenului, precum şi asupra conservării florei şi faunei din zonă. Discuţiile vor continua şi cu reprezentanţii judetelor Argeş şi Sibiu.

De asemenea, au fost purtate discuţii şi la Consiliul Judeţean Argeş, unde au reprezentanţii CNADNR SA (partea tehnică, mediu şi arheologie), reprezentanţii CJ Argeş împreună cu toţii primarii din judeţul Argeş, precum şi reprezentanţii sindicatului Dacia Mioveni.

În urma analizării variantelor de traseu propuse, autorităţiile locale împreună cu toţi cei prezenţi, au optat şi susţinut varianta de traseu nr. 1.

"Având în vedere importanţa proiectului autostrăzii Sibiu-Piteşti, CNADNR a suspus dezbaterii publice pentru prima data un proiect de infrastructură rutiera la faza de SF privind alegerea variantei optime de traseu. Acest demers are drept scop cunoaşterea şi eliminarea eventualelor probleme de mediu, geomorfologiei terenului, areheologice, care ar putea conduce la modificări ale proiectului. În acest sens pentru proiectul autostrazii Sibiu-Piteşti, CNADNR solicită încă odată, ca atât autorităţiile locale, societatea civila, cât şi cei interesaţi, să participe în continuare la aceste dezbateri atât în mod direct, cât şi pe forumul http://www.forum.cnadnr.ro", a declarat Narcis Neaga, Directorul General al CNADNR SA.

CNADNR SA

Revan21
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 27, 2015 5:43 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde Revan21 » Sâm Noi 28, 2015 7:52 am

Da..asta e varianta cea buna!

Eduard Dulacioiu
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 27, 2015 11:38 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde Eduard Dulacioiu » Sâm Noi 28, 2015 9:09 am

Votam traseul VERDE!

cristigabas
Mesaje: 1
Membru din: Joi Noi 26, 2015 8:02 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde cristigabas » Sâm Noi 28, 2015 12:53 pm

Este varianta care asigura si dezvoltare economica

NicuJoica
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Noi 28, 2015 9:04 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde NicuJoica » Sâm Noi 28, 2015 9:23 pm

Aceasta varianta leaga la autostrada nu numai Rm. Valcea, ci si : Dragasani, Slatina si Caracal apoi Horezu, Tg. Jiu apoi Craiova, Drobeta Turnu Severin. In cazul in care se alege o alta varianta, circulatia vehiculelor de la si spre aceste municipii/orase ar fi gatuita pe portiunea Rm. Valcea - Autostrada.

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde dr4qul4 » Lun Noi 30, 2015 6:50 pm

Va rog luati o harta si sa calculati timpii de acces inainte sa postati.

Varianta verde ajuta foarte putin traficul din oltenia spre Sibiu (diferenta este de doar 15 km pe autostrada deoarece pana la primul nod avem aceeasi distanta Boromir oil -Tigveni sau Seaca).
Si doar spre sibiu, pt ca Din Craiova, Tg Jiu sau Severin avem DN6/DN66 spre Deva/Timisoara.

Verde inseamna adio drum de acces spre tigveni si ingreuneaza enorm traficul pre Bucuresti din Valcea-Gorj, care este mult mai ridicat.

In schimb verde inghite toate fondurile si puten spune adio unei centuri decente la Bucuresti si unui DX/A spre/in Moldova. 1 km de tunel costa 54 mil euro, si avem 10 in plus! Aproape cat o autostrada Tg Jiu-Valcea....

Mai mult, verde mentine tirurile si poluarea pe Valea Oltului.


Dar daca va intereseaza doar de voi, ca sa aveti autostrada la boto' calului, pentru ca nu puteti ocoli 15 km 1 data pe an, cand va duceti a Sibiu, atunci restul pot sa mearga pe coclauri.

Sper ca Moldova, Muntenia, Transilvania si toti cei care se pot gandi si la nevoie altora, nu numai la interesul personal, sa voteze ROSU.

Pt ca este mai scurt, mai usor de construit, mai ieftin, si mai bun pt 95% din locuitorii tarii

galeco
Mesaje: 3
Membru din: Joi Noi 26, 2015 9:34 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde galeco » Lun Noi 30, 2015 9:27 pm

Dupa parerea mea nu e posibil sa fie exclus din traseul autostrazi apropierea de Rm Valcea, vorbim de traficul greu , nu poti ignora un lucru care ajuta economia, a evita Rm. Valcea , e o prostie imensa. In viitor se anunta si autostrada Craiova - Pitesti , astefel vor ramane 80-100 km intre nodul de la slatina si Rm. Valcea sau nodul Calimanesti, care fie ca vor fi transformati in autostrada fie ca nu , va fi o cale mult mai rapida pt traficul greu de a ajunge la autostrada din Craiova, Slatina etc, pentru ca este mai usor sa ocolesti 40 km pe autostrada , distanta Craiova-Nod Slatina, decat sa mergi prin Turnu severin. In concluzie autostrazile sunt necesare in special langa marile orase , si eu consider ca orice traseu care este cat mai aproape de Rm Valcea este acela care ajuta tara asta.

floabana
Mesaje: 1
Membru din: Mie Dec 02, 2015 12:23 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde floabana » Mie Dec 02, 2015 12:36 am

Am nevoie sa ajung la Pitesti in cel mai scurt timp posibil si sa ma intorc in Ramnic la fel de repede. Orice alta varianta ocolitoare nu imi convine.

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde dr4qul4 » Mie Dec 02, 2015 10:12 am

@galeco: De la Dragasani mai bine o iei pe Valea Topologului si iesi exact la Tigveni! Podul de peste Olt ar tb totusi refacut, drumul e perfect.


@floabana: Cu ce te ajuta verde pt Pitesti?

Din Rm Valcea, vei merge pana la Seaca (singurul loc unde se poate amenaja un nod este langa acel centru expozitional) in loc sa te duci pana la Tigveni? e aceeasi distanta

Nu-i asa ca preferi un drum de legatura (fie nou, fie cel existent modernizat si cu tunel la Piatra) intre Rm Valcea si Tigveni?

Varianta Rosie NU izoleaza Valcea, doar muta ceva mai la est, traficul care acum merge pe centura Rm Valcea, dar care oricum nu opreste acolo!
Chiar si cu nod la seaca (15-20 km), tot cel de la Tigveni (la 20 de km) va fi cel mai folosit. Mai ales daca pana acolo s-ar ajunge in 20 de minute pornind de la Oltchim.

Mult mai de ajutor pt Rm Valcea/Tg Jiu ar putea fi un nou pod peste Olt si CF la Raureni.... de cand cu noul bulevard si giratoriul de dinainte de Baraj, se cam blocheaza traficul pe acolo.


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator