Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Dezbatere Publica
Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:23 am

Discutii despre varianta 4

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:55 am

Primele date despre aceasta varianta de traseu:
- Lungime totala: 125,257 km
- Tuneluri: 18
- Lungime tuneluri: 16525 m
- Poduri <100m: 85
- Poduri >100m: 62
- Lungime totala structuri: 21293 m
- Nr noduri: 8
- valoare estimata: 1,850,684,000 EUR
Ultima oară modificat Lun Noi 30, 2015 8:25 pm de către danutzu_1069, modificat 1 dată în total.

olteanu82
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 11:45 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde olteanu82 » Sâm Noi 07, 2015 11:58 am

Dupa parerea mea nu e posibil sa fie exclus din traseul autostrazi apropierea de Rm Valcea, vorbim de traficul greu , nu poti ignora un lucru care ajuta economia, a evita Rm. Valcea , e o prostie imensa. In viitor se anunta si autostrada Craiova - Pitesti , astefel vor ramane 80-100 km intre nodul de la slatina si Rm. Valcea sau nodul Calimanesti, care fie ca vor fi transformati in autostrada fie ca nu , va fi o cale mult mai rapida pt traficul greu de a ajunge la autostrada din Craiova, Slatina etc, pentru ca este mai usor sa ocolesti 40 km pe autostrada , distanta Craiova-Nod Slatina, decat sa mergi prin Turnu severin. In concluzie autostrazile sunt necesare in special langa marile orase , si eu consider ca orice traseu care este cat mai aproape de Rm Valcea este acela care ajuta tara asta.

... sa nu tot construim doar de dragu de a construi si sa uitam de ce construim.

MrMorlo
Mesaje: 6
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 12:34 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde MrMorlo » Sâm Noi 07, 2015 12:55 pm

Valcea e la 18 km de autostrada cu un dn care va fi reabilitat. Nu se poate spune ca va fi evitat un oras, cand autostrada trece la 18 km de el. Ce spun eu e ca trebuie tunel si atunci de la parcul industrial Budesti la autostrada un tir va face 15 minute. Iar de la Oltchim la autostrada 35.

icstreispe
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 2:59 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde icstreispe » Sâm Noi 07, 2015 3:04 pm

18 km e deja destul de mult, degeaba faci o autostrada, daca nu trece cat mai aproape de oras, sa lase oamenii in oras, oricati bani in plus mai inseamna asta deci varianta verde e cea mai buna posibila din ce vad aici.
PS si nu am nici o legatura cu rm valcea.

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 3:12 pm

Mda, si apoi o inghesui pe langa Calimanesti si prin ddefileul Oltului.

MrMorlo
Mesaje: 6
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 12:34 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde MrMorlo » Sâm Noi 07, 2015 3:20 pm

Un traseu prin defileul Oltului de la Cozia inseamna ca autostrada Pitesti-Sibiu nu se va face. Costurile si problemele de mediu vor infunda proiectul. Deci chiar ma astept ca cei care au tot pus bete in roate proiectului sa isi doreasca aceasta varianta.
Eu am legatura cu Rm Vl si cred ca valcenii trebuie sa ceara o legatura cat mai buna intre oras si Tigveni. Oricum autostrada pe traseul rosu, plus autostrada Valcea-Tigveni, costa mai putin ca varianta verde. Si e mult mai avantajos pentru Valcea. Varianta verde, chiar daca ar fi vreo sansa sa se faca, nu ajuta Valcea prea mult. Un tir care pleaca din zona industriala, zona de sud a orasului, daca vrea sa mearga inspre Sibiu trebuie sa traverseze orasul, iar daca vrea sa mearga la Bucuresti tre sa mearga spre nord si apoi sa ocoleasca ca sa ajunga spre sud.

icstreispe
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 2:59 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde icstreispe » Sâm Noi 07, 2015 3:24 pm

bine, daca tu ai legatura cu rm valcea si ti se pare ca e bine ca autostrada sa treaca departe de oras doar ca sa salvezi niste bani pe care oricum nu ii vezi f bine, sa fie ca tine....

vancouver
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 2:16 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde vancouver » Sâm Noi 07, 2015 3:24 pm

Nu se pune problema evitarii orasului Rm. Valcea. Sunt mai multe aspecte:
1. Trebuie sa trasam prioritati. Prioritatea legarii României de sud la reteau de autostrazi Europeana + necesitatea unei treceri a muntilor paleste pe langa orice idee de a aduce autostrada mai aproape de una sau alta dintre localitati.
2. Dupa cum stim cu totii, intre Pitesti si Rm. Valcea exista nistea dealuri f. inalte si problematice. Permanent avem alunecari de teren in zona Dealul Negru sau in apropiere. Iar legatura feroviara Valcele - Rm. Valcea a costat Romania intre 1980 si 1990 1 miliard de dolari dar nu a fost niciodata functionala, partial din acelasi motiv al alunecarilor de teren. Pentru rezolvare ar fi necesar acum inca cel putin un miliard.
3. Ce pot provoca astfel de alunecari de teren stim din zona Aciliu de pe Sibiu-Sebes, unde acum 20 km sunt inchisi circulatiei.
4. Asa cum spunea si MrMorlo, chiar si in proiectul actual Rm. Valcea va fi la mica distanta de autostrada, atat spre sud-est, cat si spre nord. DN7 va fi muult mai liber atunci.
5. O varianta de traseu care sa urmareasca DN7 nu este doar mai scumpa dar si practic imposibila datorita traversarii parcului national Cozia.
6. O varianta de traseu care sa urmareasca DN7 inseamna mai multe urcari si coborari ale dealurilor inalte din zona Pitesti-Rm. Valcea. Camioanele, principalii utilizatori ai autostrazii ca importanta economica, vor avea consumuri mult mai mari de carburant. Ce facem, facilitam 100-200 de camioane pe zi, care sa ajunga mai usor la Rm. Valcea, in defavoarea a 5.000 de camioane pe zi acum, in viitor poate si 20.000 de camioane pe zi care traverseaza muntii?
7. O varianta de traseu apropiata de Rm. Valcea inseamna trecerea pe langa zonele de recreere Calimanesti - Caciulata si Manastirea Cozia. Inseamna praf si zgomot peste noapte, mai ales ca zgomotul este captiv intre munti. Ne dorim asa ceva?

icstreispe
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 2:59 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 4 (VERDE) SF 2015

Mesajde icstreispe » Sâm Noi 07, 2015 3:38 pm

ce nu intelegeti voi e ca autostrazile trec pe langa orase ca sa faciliteze legaturile intre orase, intre oameni, nu conteaza costurile camioanelor, asta e problema lor, isi optimizeaza ei costurile; scopul e sa avem autostrazi care sa lege cat de cat orasele importante din romania, nu sa treaca glontz prin tara si practic asa sa foloseasca doar celor care ne tranziteaza; si noi sa ne chinuim in continuare cu prostiile noastre de drumuri; deci din punctul asta de vedere daca autostrada tot trece pe langa rm valcea macar sa treaca cat mai aproape, si pt asta din ce vad e varianta verde; daca nu se va face asa, inevitabil orasul va creste si va tinde sa se duca spre autostrada, sau pur si simplu se va crea alt oras langa autostrada, pentru ca are acces mai usor la facitilitati; deci daca tinem la oras si la oamenii lui o facem mai aproape, daca ne doare la basca si vrem doar sa ii ajutam pe cei din alte colturi ale tarii sau alti transportatori straini, putem sa o facem si pe la brasov sau prin mehedintzi, ca sa iasa mai repede cu camioanele din romania....
PS ti se pare ca varianta verde trece prin mijlocul orasului ca sa poti sa auzi camioanele?


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator