Varianta traseu 3 (TURCOAZ) SF 2015

Dezbatere Publica
Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Varianta traseu 3 (TURCOAZ) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:22 am

Discutii despre varianta 3

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 3 (TURCOAZ) SF 2015

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:54 am

Primele date despre aceasta varianta de traseu:
- Lungime totala: 130,157 km
- Tuneluri: 16
- Lungime tuneluri: 13795 m
- Poduri <100m: 90
- Poduri >100m: 58
- Lungime totala structuri: 29544 m
- Nr noduri: 8
- valoare estimata: 1,990,188,000 EUR
Ultima oară modificat Lun Noi 30, 2015 8:27 pm de către danutzu_1069, modificat 1 dată în total.

valentinagro
Mesaje: 5
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 6:01 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 3 (TURCOAZ) SF 2015

Mesajde valentinagro » Sâm Noi 07, 2015 6:50 pm

Salut,

Inainte de toate doresc sa va spun criteriile mele de evaluare :
1. Lungimea - foarte importanta deoarece 1 km de lungime mai putin inseamna economie de minim 6.700 de barili (1 milion litri ) de combustibil pe an. Am estimat un traffic de 25.000 de autoturisme pe zi cu consum mediu de 10 litri / 100 km. Pe langa economia realizata de catre soferi , trebuie avut in vedere ca inflatia depinde de pretul tranportului produselor si ca Romania este dependenta de importul de petrol.
2. Numar redus de tuneluri si poduri mai lungi de 100 de metri. - Importante deoarece ele cresc costul de executie , timpul de executie , durata de deplasare (deoarece in tunel exista limitare de viteza 100 km / h ) precum si riscuri asociate constructiei ( alunecari de teren , etc ).
3 . Puncte de interes turistic ( Orasele Curtea de Arges , Ramnicu Valcea , statiunile Calimanesti - Caciulata , valea argesului ).

Parerea mea despre acest traseu:

1. Cel mai lung traseu. Aproape 9 km mai mult decat traseul Albastru.
2. Foarte multe poduri si tuneluri . Lucrare greu de realizat .
3 . Avantajul de a lega Curtea de Arges si statiunile Calimanesti - Caciulata de cel mai circulata autostrada.

Este un traseu mai bun decat cel Verde , si decat cel Mov insa net inferior celor Albastru si Rosu.

Cu stima,
Valentin P.

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 3 (TURCOAZ) SF 2015

Mesajde dr4qul4 » Vin Noi 13, 2015 7:16 pm

Un traseu care nu ajuta deloc traficul pe relatia Bucuresti-Rm Valcea/Tg Jiu.
Daca se alege aceasta varianta tot a fi nevoie de reabilitare DN7C.
Sau credeti ca va alege cineva sa mearga 19 km pe autostrada si 19 pe DN in loc de 20 de km pe DN?

costica
Mesaje: 8
Membru din: Lun Noi 16, 2015 1:19 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 3 (TURCOAZ) SF 2015

Mesajde costica » Lun Noi 16, 2015 1:51 am

Traseul autostrăzii Sibiu-Pitesti e ocupt pe jumatate din distanta de calea ferată până la Racovița. (Ce ar insemna ca autostrada sa meargă și după Racovița prin zona cea mai abruptă, ingusta și accidentată către Calimanesti, unde să ocolească și apele Oltului, și calea ferată, care pe deasupra mai are și ea tuneluri) Misiune imposibilă! Asta înseamnă o îngreunare foarte mare a construcției șoselei de mare viteză. Imaginati-va ce lucrare de artă trebuie acolo, cât timp le va lua constructorilor numai să proiecteze zona asta problematică, nu mai zic de construcția propriu zisa. Aici o să fie și mari probleme cu acordurile din partea CFR-ului, și deci o amânare a construcției la nesfârșit. Altfel dacă se urmează traseul roșu sau albastru și de la Racovița se iese de pe Valea Oltului, traseul autostrăzii scapa de calea ferată, și de o zonă strâmtă și mărginită feroce de apele Oltului. Nici nu va imaginați cat de greu e să construiești o autostradă pe un defileu strâmt, cu apa unui râu mare care sta permanent la picioarele tale, și pe deasupra și cu o cale ferată care urmează exact locul extrem de îngust pe unde vrei să construiesti! Ce drenaje, ce amenajări, ce eforturi trebuie făcute pentru a te putea desfășura în asemenea condiții. Nici nu vreau sa-mi imaginez. Deci variantele turcoaz și verde sunt excluse pentru ca ar însemna începutul sfârșitului autostrăzii Sibiu-Pitesti.


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator