Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Dezbatere Publica
b69crx
Mesaje: 3
Membru din: Dum Noi 08, 2015 6:34 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde b69crx » Dum Noi 08, 2015 7:20 pm

traseul rosu (SF 2015), in fapt optimizarea traseului albastru (recomandat SF 2008), este varianta care dintotdeauna a fost considerata optima de specialisti si este cea mai buna atat pentru transportatorii mari cat si pentru automobilisti.

1.lungime minima

2.reduce la minim traseul prin zone cu alunecari de teren: avem alunecari doar dupa curtea de arges si inainte de poiana, evitate tocmai prin doua tuneluri. Este importanta evitarea unor dealuri instabile, cum sunt cele dintre pitesti si ramnicu valcea. In zonele in care acest lucru nu este posibil, trebuie adoptate solutii tehnice corespunzatoare (viaducte, tuneluri, ziduri de sprijin) si NU deblee adanci, astfel incat sa se evite situatii cum ar fi cea de pe ORASTIE-SIBIU LOT 3, care sa duca la inchiderea autostrazii. Din acest punct de vedere traseul rosu este optim cu doar cele 2 zone de alunecari strabatute de 2 tuneluri.

3.reduce la minim traseul prin zone protejate: este important sa evitam o situatie gen LUGOJ-DEVA LOT2, care sa aiba un impact nefavorabil asupra mediului, sa taie habitate naturale in doua si sa necesite lucrari de arta suplimentare(tuneluri,ecoducte, viaducte), generand cresteri de costuri si intarzieri

4.reduce la minim traseul prin zone dificile, avand doar circa 25 km de traseu montan (Boita-Racovita) cu doua puncte critice: Lazaret si Caineni, fata de variantele prin Defileul Cozia, care trec printr-o zona dificila care necesita multe tuneluri lungi si este si arie protejata.

5.se foloseste de zone cu relief mai facil pentru constructia unei autostrazi: Pitesti-Curtea de Arges (relief de campie), Valea Topologlui

6.viteza minima de proiectare nu coboara sub 100km/h pe toata lungimea, nici chiar pe cele mai dificile portiuni

7.cost minim

8.nu trece prin statiunile Calimanesti si Caciulata, nu perturba prin zgomot si poluare activitatea turistica, dar le deserveste suficient de bine. Va avea chiar un impact benefic asupra turismului in aceste doua statiuni, scazand traficul de tranzit prin ele. De asemenea deserveste Transfagarasanul pentru scopuri turistice.

9.cost minim, poate fi construita pana in 2021-2022 cu banii europeni ce raman dupa fazarea actualelor proiecte in executie.

Nota: in Raportul de progres nr. 2 se vorbea despre posibilitatea eliminarii tunelului Caineni de 900m si limitarea vitezei de proiectare la 80 km/h in aceasta zona. Ca utilizator cred ca acest lucru este neoportun, creand o zona de palnie (bottleneck) inutila si expunand utilizatorii unui risc inutil de accident. Ne trebuie o autostrada care sa corespunda exigentelor viitorului ( future- proof), cu solutii tehnice ca atare, moderne pentru o zona atat de dificila cum este cea de la Caineni.

ultrasbz
Mesaje: 2
Membru din: Dum Noi 08, 2015 2:54 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde ultrasbz » Dum Noi 08, 2015 8:44 pm


alea2200
Mesaje: 2
Membru din: Dum Noi 08, 2015 9:49 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde alea2200 » Dum Noi 08, 2015 9:59 pm

traseul rosu este ok cu un mare amendament la Câinenii Mari si Câinenii Mici, aic se impune definitiv un tunel ca in SFul din 2008.

b69crx
Mesaje: 3
Membru din: Dum Noi 08, 2015 6:34 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde b69crx » Dum Noi 08, 2015 11:43 pm

De fapt da, pentru zona caineni ar fi mai eleganta solutia cu tunelul lung pe malul drept din sf-ul din 2008 (ambele variante presupun 2 traversari ale oltului in zona caineni). Oricum, NU trebuie renuntat la tunel si NU trebuie proiectat pt viteza maxima de 80km/h.

Grigore
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Noi 14, 2015 9:51 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde Grigore » Sâm Noi 14, 2015 9:54 am

Vrem varianta rosie pentru Transfagarasan!
NEAPARAT!

costica
Mesaje: 8
Membru din: Lun Noi 16, 2015 1:19 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde costica » Lun Noi 16, 2015 1:50 am

Traseul autostrăzii Sibiu-Pitesti e ocupt pe jumatate din distanta de calea ferată până la Racovița. (Ce ar insemna ca autostrada sa meargă și după Racovița prin zona cea mai abruptă, ingusta și accidentată către Calimanesti, unde să ocolească și apele Oltului, și calea ferată, care pe deasupra mai are și ea tuneluri) Misiune imposibilă! Asta înseamnă o îngreunare foarte mare a construcției șoselei de mare viteză. Imaginati-va ce lucrare de artă trebuie acolo, cât timp le va lua constructorilor numai să proiecteze zona asta problematică, nu mai zic de construcția propriu zisa. Aici o să fie și mari probleme cu acordurile din partea CFR-ului, și deci o amânare a construcției la nesfârșit. Altfel dacă se urmează traseul roșu sau albastru și de la Racovița se iese de pe Valea Oltului, traseul autostrăzii scapa de calea ferată, și de o zonă strâmtă și mărginită feroce de apele Oltului. Nici nu va imaginați cat de greu e să construiești o autostradă pe un defileu strâmt, cu apa unui râu mare care sta permanent la picioarele tale, și pe deasupra și cu o cale ferată care urmează exact locul extrem de îngust pe unde vrei să construiesti! Ce drenaje, ce amenajări, ce eforturi trebuie făcute pentru a te putea desfășura în asemenea condiții. Nici nu vreau sa-mi imaginez. Deci variantele turcoaz și verde sunt excluse pentru ca ar însemna începutul sfârșitului autostrăzii Sibiu-Pitesti.

amalia2488
Mesaje: 1
Membru din: Joi Noi 26, 2015 1:11 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde amalia2488 » Joi Noi 26, 2015 1:31 pm

Votez varianta de traseu 1(ROSU),a-r facilita si fluidiza traficul spre zona Fagars (Balea,Transfagarasan)fiind o zona turistica foarte importanta pentru tara noastra.

rodica111
Mesaje: 5
Membru din: Joi Noi 26, 2015 4:43 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde rodica111 » Joi Noi 26, 2015 5:21 pm

Stimati domni de la cndanr, ați observat ca cei din Râmnicu Valcea fac spam și votează la grămadă cu conturi de e-mail create special pentru a rasturna scorul in favoarea variantei verde? Deasemenea tot ei fac postari multiple pro variantă verde, cu multiple conturi. Poate ați observat ca peste noapte s-a schimbat scorul în favoarea varianței verde, care avea undeva la 20%, iar variantă rosie conducea detașat de la început. Acest vot online e nul și e cazul să îl și scoateți din peisaj, pentru ca oricine poate vota cu zeci sau chiar sute de conturi. Deci e cazul să lasati specialiștii să voteze traseul cel mai bun, ca altfel intrări în derizoriu cu această dezbatere online.

mircea_aq
Mesaje: 1
Membru din: Joi Dec 03, 2015 4:11 pm
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde mircea_aq » Joi Dec 03, 2015 4:29 pm

Corect, asa am ajuns si eu pe site, prin spam de la un amic pe facebook, care ne cere disperat ajutorul sa intram si sa votam varianta verde.

"O SANSA PENTRU VALCEA !
Demersul initiat pe acest grup, cel de sprijin pentru varianta de autostrada favorabila zonei Valcea, a avut succes prin distributia lui pe multiple mijloace online. Acum pe forumul CNADNR, scorul este aproape egal, dupa ce varianta favorabila noua a avut si 60%."

ACCESATI LINK-UL SI VOTATI VARIANTA VERDE !!!
SCRIETI UN COMENTARIU FAVORABIL VARIANTEI ALESE."

Eu inteleg ca e de loc din rm valcea si sambata de sambata se duce la ma-sa s-o viziteze, ce nu ii inteleg e insa disperarea... la urma urmei nu-i ia nimeni nimic, din contra.
In fine, ca nespecialist, studiind doar informatiile de traseu am votat rosu, mi se pare cea mai buna varianta.
De acord ca ar trebui filtrate voturile, inclusiv al meu.

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Varianta traseu 1 (ROSU) SF 2015

Mesajde dr4qul4 » Joi Dec 03, 2015 5:42 pm

eu nu inteleg ceva...prietenul tau s-a gandit cum va ajunge la Rm Valcea pe varianta verde? Daca pleaca din Bucuresti?

Nu cumva tot pe la Tigveni va iesi? Nu mai bine insista el pentru o legatura decenta intre nodul Tigveni si Centura Rm Valcea?


Nu de alta dar si eu merg des la rude in Oltenia de Nord....si daca s-ar alege verde, probabil as incepe sa ma tot plimb pe la Piatra pe amaratul ala de DN73C, care in fiecare primavara o ia la vale....


e de ajuns o cautare pe facebook cu valcea si se gaseste imediat o postare in care vede ca au fost pusi sa voteze ca oile: votati verde ca e cea mai apropiata de valcea!
fara nici un alt argument.... degeaba trece aproape de valcea daca o face prin tunel, in linie dreapta si pe malul celalalt al Oltului.. Conteaza distanta pana la nod si distanta totala prin acel nod.


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator