Discutii generale

Dezbatere Publica
robaia
Mesaje: 8
Membru din: Mar Dec 22, 2015 3:38 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde robaia » Mar Dec 22, 2015 5:11 pm

DOMNII DE LA CNADNR, POATE NE RASPUNDETI SI NOUA LA NISTE INTREBARI:
CUM SE FACE CA PESTE NOAPTE, MINISTRUL TRANSPORTURILOR, DECLARA CASTIGATOARE VARIANTA TREI, CARE POTRIVIT SPUSELOR DUMNEALUI: (in urma unor consultari publice a fost stabilit traseul autostrazii, respectiv varianta trei din cele cinci propuse. O zona care nu atrage mari probleme sau orgolii, pentru ca tronsoanele de mijloc sunt peste munte, si nu hotaram daca mergem printr-o localitate sau alta, ci de fapt daca mergem pe o vale sau alta, deci nu au fost mari dispute pe aceasta tema.)
SERIOSSS.. CARE CONSULTARI PUBLICE, CARE VALE, CE SI CUM, DE UNDE SI PANA UNDE!!!!! PENTRU NOI CEI CARE AM FOST ATENTI SI AM URMARIT ACEST SUBIECT E CEVA HALUCINANT!!!
PAI SA O LUAM CU INCEPUTUL SI SA MERGEM PE FIRUL EVENIMENTELOR.
PANA ACUM DEZBATERI LEGATE DE TRASEUL AUROSTRAZII AU AVUT LOC LA VALCEA, ARGES SI SIBIU, ACESTEA FIIND SI JUDETELE TRAVERSATE DE AUTOSTRADA. IN AFARA DE CEI DIN VALCEA CARE PREFERA VARIANTA PATRU, PENTRU CA SE APROPIE CEL MAI MULT DE EI, CEI DIN ARGES AU ALES FARA REZERVE VARIANTA UNU. PENTRU SIBIU E IN MARE ACELASI TRASEU INDIFERENT DE VARIANTA.
CHIAR SI SPECIALISTII SI REPREZENTANTII CNADNR AU SPUS CA VARIANTA UNU ARE CELE MAI MULTE AVANTAJE, DE LUNGIME MICA, TUNELURI PUTINE, VITEZA MARE DE PROIECTARE E.T.C.
PE FORUMUL CNADNR DEASEMENEA VARIANTA NR. UNU E COTATA CEL MAI BINE LA VOT, SI CELE MAI MULTE ARGUMENTE LOGICE SUNT IN FAVOAREA ACESTEI VARIANTE.
SI STUDIUL DE FEZABILITATE ANTERIOR A ALES VARIANTA NR. UNU.
SI ATUNCI SE PUNE INTREBAREA DE UNDE SI PANA UNDE A REIESIT PESTE NOAPTE CA VARIANTA TREI E CATEGORIC CEA MAI BUNA SI E ACCEPTATA FARA PROBLEME DE TOATA LUMEA, CAND SE STIE DE TOATA LUMEA CA ACEST TRASEU PRESUPUNE TRANZITAREA CELEI MAI DIFICILE ZONE DIN DEFILEUL OLTULUI!? MAI MULT ACEASTA VARIANATA NU A FOST NICIDECUM FAVORITA SAU DORITA DE OAMENII PREZENTI LA DEZBATERI.
PLUS CA E O ZONA PROTEJATA SIT NATURA 2000.
PLUS CA "SALBA" DE TUNELURI DIN ACEST LOC PRESUPUNE INTARZIEREA FINALIZARII AUTOSTRAZII CU CEL PUTIN DOI ANI!
PLUS CA DIN CAUZA PANTELOR MARI DE INCLINATIE DINTRE CALIMANESTI SI VALENI, VITEZA AUTOSTRAZII TREBUIE LIMITATA LA 80KM/H, LUCRU PE CARE LA SPUS SPECIALISTUL CNADNR LA DEZBATERILE DE LA VALCEA SI AEGES. SI ACUM VINE BOMBA:
CONFORM UNUI ARTICOL DE PRESA "CAPITAL" TRASEUL AUTOSTRAZII SIBIU-PITESTI NU A FOST STABILIT, SI NU POATE FI STABILIT PANA IN PRIMAVARA-VARA, LUCRU CONFIRMAT DE CNADNR.
ACUM NE PUNEM INTREBAREA FIREASCA, DE CE DOMNUL DE LA TRENSPORTURI, ISI EXPRIMA PUBLIC OPTIUNEA PENTRU O VARIANTA, CAND TRASEUL SE STABILESTE INCA!?
LUCRUL ASTA NE FACE SA CREDEM CA DOMNUL MINISTRU SAU ALTCINEVA AU INTRERESE PENTRU A FI ALES UN ANUMIT TRASEU, TRECAND PESTE DATELE SPECIALISTILOR DIN TEREN CARE PANA ACUM, SI CHIAR SI LA VECHIUL SF, AU STABILIT CLAR CA VARIANTA NR 1, ESTE DE DEPARTE TRASEUL CEL MAI BUN BUN.
ASTEPTAM RASPUNS LA ACEATA SITUATIE NECLARA SI SUSPECTA...

Bujie
Mesaje: 7
Membru din: Lun Noi 23, 2015 10:15 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde Bujie » Joi Ian 28, 2016 2:09 pm

Suntem la final de ianuarie 2016...Subiectul Autostrada Pitesti - Sibiu s-a inchis... Nu se mai aude nimic...CNADNR-ul vad ca a anuntat obiectivele pe anul 2016 iar ministrul transporturilor ne vorbeste despre cum o sa avem 1000 km in 2020...poate 2022, nu stia sigur. Despre Pitesti - Sibiu - ABSOLUT NIMIC!
D-aia zic: `tu-va muma-n cur! Sper sa crapati pe soselele romanesti, voi astia care v-ati imbuibat prefacandu-va ca munciti la autostrazi. Sper ca din banii mei s-aveti coroane frumoase...

Bujie
Mesaje: 7
Membru din: Lun Noi 23, 2015 10:15 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde Bujie » Joi Ian 28, 2016 2:24 pm

Poate ziceti ca sunt vreun nebun care are ceva cu cineva! Iata ce scrie ACUM(28.01.2016) pe site-ul CNADNR :

Tronsonul Sibiu - Piteşti
Fişa tehnică :
Lungime (km) 116.64 km
Finanţare Guvernul României
Valoarea estimată a proiectului 3.246 Mil Euro
Proiectant SC IPTANA SA şi SCETAUROUTE
Consultant SC IPTANA SA şi SCETAUROUTE
Constructor -
Lucrări de artă -
Termen începere 2007
Termen estimat finalizare 2008
Perioadă garanţie -
Stadiul actual Are Studiu de Fezabilitate finalizat în 2008 şi Hotărâre de Guvern nr. 1418/2008

Cum se numeste asta, daca nu SFIDARE SI NESIMTIRE!?

horatiu.cosma
Mesaje: 48
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 12:13 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde horatiu.cosma » Vin Ian 29, 2016 3:51 pm

Nu sunt up-to-date pe site(sunt cu multi ani in urma), asa e la toate proiectele. La Sebes-Turda apare trecut ca fiind DX.

Avatar utilizator
AlexAllex
Mesaje: 14
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:11 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde AlexAllex » Vin Ian 29, 2016 6:05 pm

Parerea mea e ca trebuie sa o ia de la zero si cu site-ul. Chiar nu s-a gasit vreun angajat de la IT sa se ocupe putin de el? Doamne fereste sa cauti vreo informatie ca te pierzi prin pagini, sau poate ajungi la niste informatii neactualizate din 2007 cum a patit colegul de mai sus.

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde danutzu_1069 » Dum Ian 31, 2016 10:17 pm

Pai forumul asta e "tinut" de catre departamentul IT al CNADNR.
Presupun ca si site-ul este "tinut" tot de ei, evident cu informatii puse la dispozitie de catre cei in masura sa dea informatiile corecte.

Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde Cheetah » Mar Feb 02, 2016 7:56 pm

Fişiere ataşate
bani api.JPG
bani api.JPG (31.78 KiB) Vizualizat de 5226 ori
bani api.JPG
bani api.JPG (31.78 KiB) Vizualizat de 5226 ori

horatiu.cosma
Mesaje: 48
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 12:13 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde horatiu.cosma » Joi Feb 04, 2016 4:42 pm

Poate ca nu este suficient timp in API ca sa ia contractele de intretinere a DN-urilor, platile facute, relatia dintre firmele contractante si nu stiu ce fiu de sef de la CNADNR. Pe peundemerg se vorbeste foarte des despre problema intretinerii, API a facut cateva solicitari spre CNADNR in acest sens, dar pana la urma membrii sunt pro-bono acolo. Majoritatea au job-uri full time, familii etc.

Poate ca reformarea CNADNR in momentul asta nu e cea mai buna solutie. Poate ar bloca si mai tare infrastructura rutiera. Poate e mai bine pe moment sa se faca modificari punctuale, din mers, pana cand toate proiectele vor fi deblocate, vor merge snur si va fi timp de restructurat si reorganizat.

Daca "datul cu dusmanul" se refera la Catalin, mi se pare putin cam deplasata replica. Omul trage 14 ore pe zi sa deblocheze ce se poate debloca in paienjenisul birocratic.

Filmuletele, dronele, fotografiile sunt "sarea" si "piperul" de pe forum :). Ar fi prea plictisitoare doar povestile. Creierul reactioneaza mult mai bine pe partea vizuala, desi nu contest ca e mai utila stimularea imaginatiei :). Parca iti placea topicul de "drumurile vecinilor". Acolo sunt o gramada de poze si filmulete :).

Bujie
Mesaje: 7
Membru din: Lun Noi 23, 2015 10:15 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde Bujie » Vin Feb 05, 2016 8:27 am

CNADNR-ul TREBUIE URGENT desfiintat! Ce dracu` sa mai blocheze? Acum trebuie sa daramam ce au facut incapabilii astia. Cat o sa le mai dam bani? Cati? De ce , ma rog, sa ramana astia?

Avatar utilizator
Cheetah
Mesaje: 53
Membru din: Vin Noi 06, 2015 11:40 pm
Status: Neconectat

Re: Discutii generale

Mesajde Cheetah » Vin Feb 05, 2016 7:42 pm



Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori