Propunere Traseu

Dezbatere Publica
Avatar utilizator
Administrator
Site Admin
Mesaje: 7
Membru din: Vin Noi 06, 2015 12:43 pm
Status: Neconectat

Propunere Traseu

Mesajde Administrator » Sâm Noi 07, 2015 9:58 am

Asteptam opiniile dumneavoastra in legatura cu cele 5 trasee propuse din studiul de fezabilitate in curs de elaborare. Harta traseelor poate fi consultata la adresa http://www.cnadnr.ro/Sibiu_Pitesti/Plan_5_variante_Sibiu_Pitesti.pdf .

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 10:13 am

La prima vedere as merge pe traseul ROSU

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde dr4qul4 » Sâm Noi 07, 2015 10:56 am

In primul rand vreau sa multumesc CNADNR ca a deschis acest canal de comunicatie. Trebuia sa vina de cativa ani, dar e bun si acum.

Traseul logic este cel Rosu, exact cel ales si in urma vechiului SF. Ma bucur sa vad tunelul Curtea de Arges. Niciodata nu ar fi stat un debleu pe Dealul Mamoaia. O singura obiectie: tunelul Cainenii mari de pe traseul albastru ar tb sa fie adaugat si traseului rosu.
Traseul albastru este aproape identic, dar am impresia ca implica demolari masive in Curtea de Arges (intr-o zona unde s-au facut numeroase vile in ultimii ani- str. Rm Valcea)

SI traseul Mov pare interesant ca si posibilitate. Sa inteleg ca ati incercat sa reduceti lungimea tunelului de la Curtea de Arges. Dar nu a iesit.


Celelalte 2 trasee prin Parcul National Cozia nu vor obtine niciodata aviz de mediu. Iar la cate tunele avem acolo ar costa enorm. Cel verde se apropie de Rm Valcea, dar ar fi mult mai ieftina o legatura Tigveni(Suici)-Rm Valcea decat acele tunele care au peste 10 km insumate.

Legatura cu Rm Valcea - se vorbea de un drum nou care sa iasa exact in intersectia DN7-DN64. In propunere vad doar o legatura cu DN73C. Si mie mi se pare logica o astfel de conexiune (si mult mai ieftina), dar DN73C trebuie modernizat (2+1) si este nevoie de un tunel la Piatra! De ce nu apar in schita?

Danmarc
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:47 am
Localitate: Constanta
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde Danmarc » Sâm Noi 07, 2015 11:04 am

Excelenta initiativa, felicitari.
Se impune o usoara corectie, acum cat inca forumul nu e prea populat: la valorile expuse la lungimile traseelor cred ca e vorba de metri, nu km. Sau lipseste o virgula, ca sa poata ramane in exprimat in km.

Edit
Vad ca s-a operat deja ajustarea, felicitari pentru promptitudine!

Daca ar merge la fel de eficient si constructia in sine a autostrazii, ce ne-am mai bucura... ;)

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 11:09 am

@Dr4qul4
Traseul albastu este cel din vechiul SF.
Asta rosu e un pic optimizat

La Caineni Mari, traseul rosu ocoleste si apoi intra intr-un tunel, pe cand cel albastru e mai scurt si are un tunel mai lung
Ultima oară modificat Sâm Noi 07, 2015 11:13 am de către danutzu_1069, modificat 1 dată în total.

ovis2015
Mesaje: 6
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:43 am
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde ovis2015 » Sâm Noi 07, 2015 11:13 am

Varianta turcuaz este cea mai buna : Trece aproape de Rm Valcea si zona statiunilor Calimanesti-caciulata!
Ultima oară modificat Sâm Noi 07, 2015 11:35 am de către ovis2015, modificat 1 dată în total.

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde dr4qul4 » Sâm Noi 07, 2015 11:15 am

Ms Danutzu. Am crezut ca vor sa apropie nodul Curtea de Arges, dar se pare ca doar l-au adaptat realitatilor actuale.

@ovis, eu cred ca glumesti: varianta albastru deschis are 8300 m de tunele fata de 1700 pe varianta rosie (calcul doar pe traseul distinct). DIferenta in bani este de vreo 300 mil euro.
Ultima oară modificat Sâm Noi 07, 2015 11:21 am de către dr4qul4, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
danutzu_1069
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 9:39 am
Localitate: Bucuresti
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde danutzu_1069 » Sâm Noi 07, 2015 11:19 am

@ ovis2015
Dar ce zici de ROSU, are doar 7 tuneluri de aproape 7km.
Sta bine si la lungime structuri

Avatar utilizator
marmara.ro
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 11:15 am
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde marmara.ro » Sâm Noi 07, 2015 11:32 am

TRASEU 1 122,587 7 6.695 m 93 45 28.374 m 8
TRASEU 2 121,577 9 7.385 m 88 49 31.100 m 8
TRASEU 3 130,157 16 13.795 m 90 58 29.544 m 8
TRASEU 4 125,257 18 16.525 m 85 65 21.293 m 8
TRASEU 5 125,477 11 8.195 m 89 78 21.567 m 7

km tuneluri lungime tuneluri poduri <100m poduri >100m lungime structuri noduri

Din punct de vedere al teoriei - traseul 1 este cel mai rapid de realizat. Din cate stiu (nespecialist), tunelurile sunt cel mai greu de realizat. Alaturi de podurile foarte lungi (sa zicem aici cu L > 100m).

Din punct de vedere al unui transportator turistic ne intereseaza:
- legatura cat mai rapida cu Curtea de Arges / Transfagarasan
- complexitate cat mai redusa, timp cat mai mic de realizare
- una din primele doua variante este dupa parerea mea cea optima.

Ar fi cazul ca acest traseu sa fie prioritate de grad zero.

ovis2015
Mesaje: 6
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:43 am
Status: Neconectat

Re: Propunere Traseu

Mesajde ovis2015 » Sâm Noi 07, 2015 11:45 am

Adevarat ca varianta Turcuaz(Traseul 3) este mai lunga ~ 130 km si are ~ 13 km de tuneluri dar se aproprie destul de mult de Ramnicu Valcea(ceea ce nu mai presupune construirea unui drum de lagatura pina la autostrada ) trece prin Calimanesti si orasul Brezoi - nu stiu cate costuri in plus presupune acesta varianta dar cred ca trebuie luate in calcul si aceste aspecte.
Ultima oară modificat Sâm Noi 07, 2015 11:55 am de către ovis2015, modificat 1 dată în total.


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator