Legatura Ramnicu Valcea - Tigveni

Dezbatere Publica
dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Legatura Ramnicu Valcea - Tigveni

Mesajde dr4qul4 » Mie Dec 02, 2015 10:20 am

Eu merg des pe acel drum (DN73C) si stiu ca e praf. Dar trebuie modernizat ca sa lege Rm Valcea de autostrada.

In planurile initiale ale autostrazii exista un drum nou intre Tigveni si Rm Valcea (undeva langa Petrom-ul din Nord), dar m-as multumi si cu reabilitarea DN73C ( adaugat zone de 2+1 pt depasiri + tunel la Piatra)

Edi S
Mesaje: 9
Membru din: Joi Noi 26, 2015 1:45 pm
Status: Neconectat

Re: Legatura Ramnicu Valcea - Tigveni

Mesajde Edi S » Vin Dec 04, 2015 9:55 pm

Si eu merg spre Campulung si cunosc drumul. E groaznic si m-as mira sa se investeasca in el. Va fi trecut pe linie moarta.

dr4qul4
Mesaje: 45
Membru din: Sâm Noi 07, 2015 10:46 am
Status: Neconectat

Re: Legatura Ramnicu Valcea - Tigveni

Mesajde dr4qul4 » Sâm Dec 05, 2015 7:17 pm

Varianta initiala (cea albastra) continea si "un drum de legatura intre Tigveni si Rm Valcea" care urma sa fie contruita in cadrul aceluiasi proiect.

Din pacate, in planurile postate de CNADNR pana acum, apare doar un drum de legatura intre nodul Tigveni si DN73C, practic doar o centura pt Tigveni.

minim ar tb sa se modernizeze tot DN73C cu multe zone 2+1 pentru depasire si cu tunel la Piatra.

Varianta medie ar fi o continuare din intersectia cu DN7, ca o centura pt Budesti, sau chiar pod nou peste Olt si CF, si sa iasa direct in DN67..

Varianta top ar fi un drum nou intre Tigveni si Rm Valcea, la nivel de jumatate de cale de autostrada (3 benzi in total, fara localitati si fara intersectii la nivel), pe care s-ar face 7-8 minute din Tigveni pana in Rm Valcea. Stiu ca pare greu de crezut, dar o asemenea varianta a fost in carti de curand (punctul terminus era Petromul din nordul centurii Rm Valcea....).
Varianta asta ar fi mult mai ieftina decat cei 250-500 mil euro extra, ce vor fi inghititi de varianta verde, si aduce autostrada de Rm Valcea la sun 10 minute, nu 20-25 cat s-ar face de la Daesti-Seaca (pentru ca nu poti veni in linie drapta, intai iesi in DN7)

robaia
Mesaje: 8
Membru din: Mar Dec 22, 2015 3:38 pm
Status: Neconectat

Re: Legatura Ramnicu Valcea - Tigveni

Mesajde robaia » Mar Dec 22, 2015 5:30 pm

DOMNII DE LA CNADNR, POATE NE RASPUNDETI SI NOUA LA NISTE INTREBARI:
CUM SE FACE CA PESTE NOAPTE, MINISTRUL TRANSPORTURILOR, DECLARA CASTIGATOARE VARIANTA TREI, CARE POTRIVIT SPUSELOR DUMNEALUI: (in urma unor consultari publice a fost stabilit traseul autostrazii, respectiv varianta trei din cele cinci propuse. O zona care nu atrage mari probleme sau orgolii, pentru ca tronsoanele de mijloc sunt peste munte, si nu hotaram daca mergem printr-o localitate sau alta, ci de fapt daca mergem pe o vale sau alta, deci nu au fost mari dispute pe aceasta tema.)
SERIOSSS.. CARE CONSULTARI PUBLICE, CARE VALE, CE SI CUM, DE UNDE SI PANA UNDE!!!!! PENTRU NOI CEI CARE AM FOST ATENTI SI AM URMARIT ACEST SUBIECT E CEVA HALUCINANT!!!
PAI SA O LUAM CU INCEPUTUL SI SA MERGEM PE FIRUL EVENIMENTELOR.
PANA ACUM DEZBATERI LEGATE DE TRASEUL AUROSTRAZII AU AVUT LOC LA VALCEA, ARGES SI SIBIU, ACESTEA FIIND SI JUDETELE TRAVERSATE DE AUTOSTRADA. IN AFARA DE CEI DIN VALCEA CARE PREFERA VARIANTA PATRU, PENTRU CA SE APROPIE CEL MAI MULT DE EI, CEI DIN ARGES AU ALES FARA REZERVE VARIANTA UNU. PENTRU SIBIU E IN MARE ACELASI TRASEU INDIFERENT DE VARIANTA.
CHIAR SI SPECIALISTII SI REPREZENTANTII CNADNR AU SPUS CA VARIANTA UNU ARE CELE MAI MULTE AVANTAJE, DE LUNGIME MICA, TUNELURI PUTINE, VITEZA MARE DE PROIECTARE E.T.C.
PE FORUMUL CNADNR DEASEMENEA VARIANTA NR. UNU E COTATA CEL MAI BINE LA VOT, SI CELE MAI MULTE ARGUMENTE LOGICE SUNT IN FAVOAREA ACESTEI VARIANTE.
SI STUDIUL DE FEZABILITATE ANTERIOR A ALES VARIANTA NR. UNU.
SI ATUNCI SE PUNE INTREBAREA DE UNDE SI PANA UNDE A REIESIT PESTE NOAPTE CA VARIANTA TREI E CATEGORIC CEA MAI BUNA SI E ACCEPTATA FARA PROBLEME DE TOATA LUMEA, CAND SE STIE DE TOATA LUMEA CA ACEST TRASEU PRESUPUNE TRANZITAREA CELEI MAI DIFICILE ZONE DIN DEFILEUL OLTULUI!? MAI MULT ACEASTA VARIANATA NU A FOST NICIDECUM FAVORITA SAU DORITA DE OAMENII PREZENTI LA DEZBATERI.
PLUS CA E O ZONA PROTEJATA SIT NATURA 2000.
PLUS CA "SALBA" DE TUNELURI DIN ACEST LOC PRESUPUNE INTARZIEREA FINALIZARII AUTOSTRAZII CU CEL PUTIN DOI ANI!
PLUS CA DIN CAUZA PANTELOR MARI DE INCLINATIE DINTRE CALIMANESTI SI VALENI, VITEZA AUTOSTRAZII TREBUIE LIMITATA LA 80KM/H, LUCRU PE CARE LA SPUS SPECIALISTUL CNADNR LA DEZBATERILE DE LA VALCEA SI AEGES. SI ACUM VINE BOMBA:
CONFORM UNUI ARTICOL DE PRESA "CAPITAL" TRASEUL AUTOSTRAZII SIBIU-PITESTI NU A FOST STABILIT, SI NU POATE FI STABILIT PANA IN PRIMAVARA-VARA, LUCRU CONFIRMAT DE CNADNR.
ACUM NE PUNEM INTREBAREA FIREASCA, DE CE DOMNUL DE LA TRENSPORTURI, ISI EXPRIMA PUBLIC OPTIUNEA PENTRU O VARIANTA, CAND TRASEUL SE STABILESTE INCA!?
LUCRUL ASTA NE FACE SA CREDEM CA DOMNUL MINISTRU SAU ALTCINEVA AU INTRERESE PENTRU A FI ALES UN ANUMIT TRASEU, TRECAND PESTE DATELE SPECIALISTILOR DIN TEREN CARE PANA ACUM, SI CHIAR SI LA VECHIUL SF, AU STABILIT CLAR CA VARIANTA NR 1, ESTE DE DEPARTE TRASEUL CEL MAI BUN BUN.
ASTEPTAM RASPUNS LA ACEATA SITUATIE NECLARA SI SUSPECTA...


Înapoi la “Autostrada Sibiu - Pitesti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator